Beter dan homohuwelijk…

http://ejbron.wordpress.com/2012/09/05/dolle-homo-hond-bas-heijne-schuilt-hamas-gemass-in-de-kleinburgerlijke-ethiek/

In het bovenstaande zei ik: “Wat een reactionaire, dolle homo-hond is die Bas Heijne zeg!” Nu zult u vragen: wat heeft het reetneukige van Bas nou te maken met zijn politieke stellingname? Ik weet het niet zeker, maar laat ik nou ook eens vreselijk speculatief projecteren. Ik lees bij Bas: “zelfbenoemde burgertrut Fleur Jurgens”. Nou heeft deze Fleur een boek geschreven over de “Marokkaanse prinsjes” en hoe misdadig die rotzakjes wel niet zijn. Zoals u weet zijn veel van die prinsjes, met al hun homo-haat, vaak desondanks jongenshoer en op de een of andere rare manier lees ik in die afkeer van “burgertrut Fleur” van Basje een verborgen liefdesverklaring aan die “jongens”. Ik heb wel eens iets van die “scene” gezien: dat zijn heftige “jongens” en ik kan me voorstellen dat een homo met de hakenkruisoogjes van een Basje Heijne daar wel sympathie voor voelt. Spannend! Op de achtergrond speelt bij mij dan natuurlijk wel het vooroordeel mee dat er de laatste decennia nogal wat academische studies zijn verschenen naar het homo-erotische aspect van het nazisme. Verder redenerend: islam, nazisme en seksueel geïnspireerde gekte . . . . enfin, ik dwaal af.

Aan alle homo’s die mijn blog lezen, mijn godsdienst is beslist niet homofoob. De slavernij-regels gelden niet alleen voor buitgemaakte vrouwen…

Leave a comment