Plenty of fish

davylavet1

Ik heb een keer mijn hengel in een emmer vissen gehangen om er zo snel mogelijk een vis uit te halen. Ik was een valsspeler, maar wilde zo graag. “There are plenty of fish in the sea”, they say? Vissen was nooit mijn ding… Ik had het geduld er niet voor.

Het gevoel van een goede ‘vangst’ ken ik wel. Van al die scholen vissen, had ik de ene ‘vis’ die ik geweldig vond en waar ik trots op was. Deze vis was net iets leuker, interessanter en mooier dan alle andere vissen die de zee rijk is. Voor mij had de populaire vissenuitspraak geen waarde en wat mij betreft konden alle andere vissen gestolen worden. Ik wilde ‘mijn vis’ houden!

Ze is een prachtexemplaar van binnen en buiten. Dankzij ‘mijn vis’ heb ik onder andere mijn rijbewijs gehaald en ervoor gekozen weer naar school te gaan…

View original post 278 more words

Leave a Reply

