ISIScrisis,

Ach, ISIS. Ik ben géén atheist, en kan ISIS dus rustig stelselmatig voor hel en verdoemenis waarschuwen.

davylavet1

Toen de eerste promofilm gelanceerd werd, waren vele jongeren verkocht. De drive by shootings waren het geheime wapen om te werven. In GTA is het geweldig om door straten te rijden en op mensen te schieten. Het geeft een onbeschrijfelijk machtsgevoel. IS maakt jongensdromen waar en gaat zelfs verder dan dat. Mensen onthoofden met een bot mes.. wie wil dat nou niet? Nog interessanter zijn de verkrachtingen en het doodschieten van kinderen. Het zien sterven van de weerlozen levert vast een euforisch gevoel op..

Inmiddels heb ik meerdere motivatiebrieven geschreven om mij aan te sluiten bij de club, maar tot versturen ben ik nog niet toegekomen. Ik denk dat mijn motivatie niet goed genoeg is, omdat ik een atheïst ben en de IS, is volgens mij niet zo gek op ongelovigen. Er wordt gestreden voor het ‘hogere’ doel. Geïndoctrineerde jongeren voeren een ‘heilige’ strijd om een kalifaat te stichten, te…

View original post 237 more words

Leave a Reply

