HET NADEREND EINDE. . .

“Ja , je wordt er diep somber van , de Europese Regimes en zeker de EU worden betaald door Islamitische oliedollars”

Oliedollars? Waardeloos als Moslims elkaar door onderlinge oorlogen vernietigen. Zoals ik in 2012 voorspelde, Sji’ieten en Soennieten snijden elkaar de strot door, branden voor eeuwig in de Hel, en wij lopen naar binnen om hun vrouwen op te dweilen.

“Daarnaast vallen al hun technologie, wapentuig, atoomwapens, mooiste auto’s, gebouwen, geld, mooiste vrouwen, vliegtuigen, alles als oorlogsbuit in onze handen, wat een mooie toekomstperspectief voor de moslim jeugd”

Hahaha!!!

En de olielanden aan de Golf zijn géén interessante oorlogsbuit? Er zijn minstens drie keer zoveel Moslims als Westerlingen dus hooguit één op de drie Moslims kan een Westerse vrouw krijgen, maar iedere Westerling kan drie Moslima’s buit maken!!!

DE HEL IS EEUWIG, DE HEL IS EEUWIG, DE HEL IS EEUWIG!!!!

E.J. Bron

Screenshot_84

(Door: Driek)

Nu, in deze kille voorjaarstijd, van koningsfeest, herdenking en bevrijdingsfeest, wordt mijn ziel belaagd met zwartgalligheid. Ik wil er hier niet te lang bij stil staan. Ik wil den lezer niet aansteken met mijn loodzwaar gemoed. Edoch, trouwe lezer van E.J. Bron, u mag het gerust weten, het zit mij hoog. Zeer hoog. Maar moet ik mij kwellen met zorgen die nog in de toekomst verborgen zijn? Neen. Maar ik kan het niet laten wederom een schot voor den boeg te geven. Want let wel, straks, onverwachts, zal het geschieden. Het zal geschieden op een kuise lenteochtend, wanneer de prille ochtendschemer ons slaapvertrek verlicht en wij de slaap uit onze ogen wrijven. Dan breekt aan die dag der verschrikking. De dag dat het uur der waarheid zijn doffe slagen laat horen en den burger, verkrampt van angst, het gejoel en gekrijs der moordenaarsbende hoort naderen. Het…

View original post 445 more words

Leave a Reply

